loading...
متحد نیوز -
j_ek بازدید : 22 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

اول از همه امروز سالگرد گل رؤیایی مایکل اوون به سیتی توی اولدترافورده. گلی که مطمئنم همه تون یادتونه… توز چه جوری خشکش زده بود…

ضمن اینکه درست یک سال قبل سه جوون از آکادمی اولین بازیشون رو برای یونایتد برابر لیدز انجام دادن – لارنل کول، ازکیل فرایرز و پل پوگبا. که خوب ……..

و خوب امروز ۵ تولد هم داریم که مهمترینشون هنریک لارسن هست (حتما یادتونه که سال ۲۰۰۷ سیزده بازی برای یونایتد انجام داد و سه گل زد… انقدر دورۀ حضور کوتاهش تو باشگاه تأثیر گذار بود که یونایتد آخر فصل که قهرمان شد، دو تا مدال اضافه از سازمان لیگ برای لارسن و آلان اسمیت درخواست کرد (علی رغم اینکه حد نصاب بازی برای حساب شدن توی لیگ برتر نرسیده بودن).

و البته تولد دیوید پگ که یکی از بزرگترین قربانیان حادثۀ مونیخ محسوب میشه. به زودی تولدهای کامل رو  مینویسم.

تولدهای امروز باشگاه، پنج تولد - به زودی

David Pegg

دیوید پگ مهاجم انگلیسی متولد ۱۹۳۵ است. او یکی از همان پسرهای معروف بازبی بود که در سال ۱۹۵۰ از آکادمی یونایتد رشد کرد. اولین بازیش را در سن ۱۷ سالگی برابر میدلزبورو برای یونایتد انجام داد. تا چند ماه پیش از سانحۀ مونیخ، پگ گزینۀ اول یونایتد در جناح چپ محسوب می شد تا اینکه در همین چند ماه توست آلبرت اسکانلون Albert Scanlon جایگزین شد. او پیش از سانحه دو مدال قهرمانی لیگ برتر را همراه یونایتد کسب کرد. او یکبار برای تیم ملی انگلیس بازی کرد و از او به عنوان جانشین به حق سر تام فینی بزرگ (مترجم: یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بریتانیا – شمارۀ هفت افسانه ای انگلیس که کل دوران بازیش در تیم PNE بازی کرد) یاد میشد. در حالی که تنها ۲۲ سال سن داشت، جوانترین قربانی بین ۲۳ قربانی حادثۀ تلخ مونیخ بود. نقش دیوید پگ را در فیلم یونایتد Brogan West ایفا کرده است. روحش شاد

 

Henrik Larsson

هنریک لارسن مهاجم دوست داشتنی سوئدی متولد ۱۹۷۱ است. لارسن بهترین دوران فوتبالش را در تیمهای فاینورد (از ۲۲ سالگی تا ۲۶ سالگی) و در سلتیک اسکاتلند (از ۲۷ سالگی تا ۳۳ سالگی) سپری کرد. کمی پس از بازگشت لارسن از بارسا به هلزینگبورگ سوئد (در سن ۳۵ ساگلی)، یونایتد او را از ۱ ژانویه تا ۱۲ مارچ در فاصلۀ تعطیلی و سرمای لیگ سوئد قرضی به خدمت گرفت. لارسن در اولین بازیش برای یونایتد در برد ۴-۰ برابر استون ویلا در اف ای کاپ گلزنی کرد. علی رغم اینکه یونایتد میخواست دورۀ قرضی لارسن را افزایش دهد، به دلیل قولی که لارسن به خانواده و باشگاهش داده بود، نپذیرفت. با این حال سرالکس همواره زبان به تمجید از او گشود: “او برای ما عالی کار کرده، حرفه ای گری او، شیوۀ رفتارش، هرچی که از او دیدیم عالی بوده.” “ما خیلی دوست داشتیم که او بمونه، واضحه، ولی خوب او به خانواده ش و باشگاه هلزینگبورگ قول داده و من فکر می کنم که باید به این قول او احترام بگذاریم – ولی من حاضر بودم هر کاری بکنم که او بماند.” در آن سال منچستر یونایتد لیگ برتر را دو ماه بعد از جدایی لارسن برد، و علی رغم اینکه لارسن شرط لازم برای دریافت مدال را (بازی کردن اقلا در ده بازی لیگ برتر) نداشت، ولی باشگاه با اصرار به لیگ برتر دو مدال افتخاری قهرمانی لیگ برتر برای او و آلن اسمیت سفارش داد.

Walter Whittaker

وایتاکر یک دروازه بان انگلیسی متولد ۱۸۷۸ بود که در سال ۱۸۹۶ از مولینکس خریداری شد و پس از ۳ بازی در ترکیب یونایتد در لیگ دسته دو در سال ۱۸۹۷ به تیم گریمسبی تاون فروخته شد. وایتاکر در سال ۱۹۱۷ در سن ۳۷ سالگی در گذشت. روحش شاد

Edward “Eddie” William Johnson

این مهاجم انگلیسی متول ۱۹۸۴ در سال ۲۰۰۱ از آکادمی استخدام شد. و دو سال بعد با گلزنی در فینال، همراه تیم جوانان در سال ۲۰۰۳ اف ای کاپ جوانان را بالای سر برد. دوره های قرضی متفاوتی را در تیمهای بردفورد، چستر و کرو الکساندرا سپری کرد که تقریبا موفق بودند ولی نه به آن اندازه که نظر سرالکس را جلب کند. او در سال ۲۰۰۶ پس از انجام تنها ۳ بازی در ترکیب تیم اصلی به تیم بردفورد سیتی پیوست و در سال ۲۰۰۹ به لیگ امریکا و تیم آستین آزتکس پیوست و فصل قبل را نیز در تیم پورتلند تیمبرز توپ زد.

James Bannister

مهاجم انگلیسی متولد ۱۸۸۰ است که در سال ۱۹۰۶ از تیم سیتی خریداری شد. وی یکی ازاعضای تیم در اولین قهرمانی باشگاه در سال ۱۹۰۸ بود. در سال ۱۹۰۹ به تیم PNE پیوست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبسایت ورزشی در تلاش است گنجینه ای از فوتبال جهان را در این وبسایت جمع آوری کند تا شما عزیزان از آن بهره مند شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    این وبسایت تا چه حد موفق عمل کرده است؟
    ساعت
    اوقات شرعی
    وضعیت اب و هوای تهران
    رتبه ی جهانی وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,128
  • بازدید کلی : 30,668
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت

    ابزار وبلاگ

    Online User
    مترجم وبسایت